Návštěvní kniha


- ochrana proti spamu
   
Zobrazit příspěvky:
Čtenář Bludovanu 5
Zamyslel se tady někdo nad tím, proč Pospíšilovi dostali v restituci po předcích všechen majetek - jen ne lázně?? Asi to bylo tím, že lidé zodpovědní za vydávání majetku na jiných institucích neměli zájem ho získat sami pro sebe..... Závěť nezávěť..
31.08.2004 (16:28)
Čtenář bludovanu 4
Můj děda pracoval a dobře se znal s panem Pospíšilem.Před válkou i během ní.O tom jaký to byl člověk nám vyprávěl, mluvil o něm jako o muži velkých plánů a skutků.Byl to Pan Pospišíl se dvěma velkými P. O panu Riedlovi i jeho otci mluvil také v superlativech ale negativních.Já pana Riedla znám pouze z vyprávění a článků jeho či o něm. V těchto článcích i celé kauze Lázní je vše natolik jasné, právně v pořádku až se tomu nedá věřit.To že pan dr. Riedl využívá situace je jasné, smutné, a doufám že pověsté Boží mlýny svou práci vykonají poctivě.Pěkný den!
31.08.2004 (16:18)
Pospíšilová Milena ,st.
Přemýšliví bludováci, říká se mi to těžko, ale děda zakladatel byl ke konci života skutečně "mimo".12 let kriminálu nikomu nepřidá a navíc vlastním dopis, kde si stěžuje, že mu dávají "bílé kuličky", když měl u soudu přiznávat svoji protistátní činnost.Protokol o zdravotním stavu se ze složky po návštěvě dr.Riedla ztratil! Také mám dopis pí.Bartoňové, kde píše, že děda umíral se vzpomínkou na nás všechny.To si přece protiřečí.Ale to je pouze detail.Za úvahu stojí fakt,že ještě platil rozsudek šump. soudu, ale dr.Riedl "vydává" lázně pí.Bartoňové a tentýž den si je od ní kupuje!Tento soudní spor je na román.A co prožíváme dnes, kdy nám byly vydány pozemky? Je to čtvrt roku a já mohu psát další román .
31.08.2004 (15:24)
Náhodný návštěvník
Ukradený majetek nikdy nikomu štěstí nepřinesl. I když jej podle světského práva vyhrál, morálně stále náleží rodině Pospíšilů. A jednou u posledního soudu jako protiváha ta kaplička stačit nebude. Většina lidí už se teď dívá na pana Riedla přes prsty a takováto vizitka už mu nadosmrti zůstane. Lázně však za to zřejmě stály.
31.08.2004 (13:47)
Čtenář Bludovanu III.
Z toho, co jsem pochopil i z těch internetových stránek pana Pospíšila, tak to spíš vypadá, že asi skutečně měli raději zakladatele lázní tehdá strčit do blázince. Riedlovi šlo prd o nějakou posledni vůli ale pouze a jen o majetek. A tohle byla možnost, jak se k němu dostat. Podle vzpomínek mého dědy to skutečně neměl nejstarší Pospíšil v hlavě úplně v pořádku a věřím tomu, že si s ním tehdy jeho rodina pěkně užila. A ještě k tomu Riedlovi. Když poprvé vyhráli soudní spor Pospíšilovi, tak jsme s dědou jen zírali, jak zadem po hrázi, aby je někdo neviděl, odváželi vše, co mělo nějakou hodnotu. Zaměstnanci lázní by mohli vyprávět, jak tam řádil pan Riedl s panem Švédou.
31.08.2004 (12:11)
Taky čtenář bludovanu
Divím se, že red. rada věnovala tolik prostoru článku MUDr. Riedla. Nemyslím, že je hyena - spíš to vypadá, že chce ukázat, proč nevydal Pospíšilům lázně. (Beru to tak, že plní poslední vůli zakladatele lázní).
31.08.2004 (07:32)
Čtenář Bludovanu
Doktor Riedl je lidská hyena.
28.08.2004 (22:36)
Pospíšilová Milena ,st.
Doktore Riedle, alias Návštěvníku II.Vaše péče o soukromou korespodenci mého muže je nezákonná, leč dojemná.Člověk vidí, co jsou vaše priority.Mě spíše tíží každodenní realita.Kdy odstraníte černou skládku, vytvořenou lázněmi na námi zrestituovaných pozemcích? Termín již vypršel!A také si myslím, že z tak vysokých státních dotací mohly mít lázně již dávno vybudovanou vlastní čističku? A co ty další prohřešky? Díky vaší nepéči je náš majetek spíše danajským darem !
13.08.2004 (11:02)
Návštěvník II
Ukázka korespondence mezi Zdeňkem Pospíšilem (zakladatelem lázní) a MUDr. Zdeňkem Pospíšilem na http://www.riedl.rps.cz
12.08.2004 (12:11)
Jaroslav Šimek webmaster@bludov.cz
Děkuji za připomínku. Chybu jsem napravil.
21.07.2004 (19:47)
Banková
Připomínka: V rubrice "63 historických fografií nevede průvod na první sv. přijímání P.Koutný ale P. Václav Medek.
21.07.2004 (05:57)
Návštěvník
Technická poznámka: soukromé webové stránky MUDr. Riedla platí stát (naše zdravotnictví). Příkladná šetrnost!
11.07.2004 (10:11)
Milena Pospíšilová st.
Pane radní Švédo,
ony webové stránky jsou udělány čistě po riedlovsku. Chybějí zde důležité dokumenty a komentáře. Ale je třeba již ukončit na této stránce probíhající hašteření, které bylo v podstatě vyvoláno televizním dokumentem na objednávku o úplně jiném muži, a to Habermannovi. Bolestínský tón dr. Riedla mě nedojímá a začínám ještě tvrději pracovat. Moje rodina si totiž "nevydělává" tak elegantně, že "státní taťka Riedl" přesune na společném stole "soukromé dcerce Krmelové" měsíčně několikasettisícovou částku za pronájem budov. Nic není zapomenuto a nikdo není zapomenut - to uznávám naopak já.
04.07.2004 (08:45)
Petr Švéda - radní obce Bludov petr.sveda@bludov.cz
Reakce pana MUDr. Jiřího Riedla, ředitele Lázní Bludov na
http://www.riedl.rps.cz na stránky pana MUDr. Zdeňka Pospíšila na
http://www.lazne.bludov.cz k článkům "Kauza bludovských lázní" a "Restituce lázní Bludov".
03.07.2004 (10:39)
MUDr. Zdeněk Pospíšil pospisil@spk.cz
Vážený pane Jane Sedláčku, nesoudím Dr. Riedla za to, co dělal jeho otec. Soudím jej za to, že zodpovědně pokračuje v díle svého otce. Ač nejsem o mnoho starší než Vy, již i já bojuji několik let s jeho lžemi, zastrašováním, pomlouváním mé rodiny, mě samotného se snažil v mladším věku manipulovat svými dopisy proti mé vlastní rodině. Myslíte si, že pořad Klekánice - Lázeňské tahanice vznikl jen sám o sobě? Že není tendenční? Kdo si ho nechal natočit? Vy jste neviděl pořad Habermannův mlýn? Co Vám řekli staří bludováci o jeho výpovědi? Vy jste neviděl lživé dokumenty u soudů a na ministerstvech, kde Dr. Riedl dělá z Pospíšilů bestie, vrahy a gaunery a podvodníky.
Dělá-li Dr. Riedl dobře svoji práci, mohou posoudit lékaři. Principy jeho léčby těžko najdete v učebnicích současné medicíny.
24.06.2004 (20:32)
Milena Pospíšilová st.
Souhlasím s Josefem Hufem. Dost bylo Pospíšilů! Ty kopretiny na bludovských loukách jsou opravdu krásné, jak ráda bych mezi nimi chodila se svým mužem, kterého mi vzala štvavá kampaň Dr. Riedla. Jak já to mám v té své hlavě srovnat, když mi mozek pracuje zatím dobře. Poraďte. Vše nejlepší k dnešnímu svátku Janu Sedláčkovi.
24.06.2004 (20:15)
Jan Sedláček sedlacek@datecore.net
V prvé řadě: Synové by neměli nést odpovědnost za hříchy otců. Proč by někdo nemohl dělat nějakou práci, když ji ovládá a dělá ji dobře. Pokud tedy pan Riedl koupil lázně za zvláštních okolností, měl by být lidmi souzen za to, že koupil lázně za divných okolností. Ne za to, že jeho otec lázně znárodnil a za to, že jeho otec někomu zničil život. Za to snad on nemůže.

Otázka vzdání se lázní byla řečnická, to bohužel nechtělo být pochopeno.

Nemyslím si, že vlastnit majetek o který se nikdo 40 let nestaral je jednoznačná výhra.
24.06.2004 (17:29)
MUDr. Zdeněk Pospíšil pospisil@spk.cz
Taktéž jsem zcela nepochopil otázku pana Jana Sedláčka. Ve prospěch koho se mám lázní vzdát?
Měl jsem je nechat celé Dr. Riedlovi, když je jeho otec znárodnil, měl podíl na uvěznění mého otce v jeho 24 - 30 letech mladého života, na uvěznění děda a strýce na dlouhé roky? Když zničil život babičce, která střídavě jezdila po kriminálech za manželem a za synem, která ještě v padesátých letech splácela vyměřenou milionářskou daň? Která manželstvím se svým mužem připravila strasti svým rodičům? Když moji předci byli vyhnáni z domova, můj táta si nový domov dokázal znovu vybudovat, ale Riedl stále uboze bydlí v ukradeném. Ostatně, až Vám ukradnou auto,
budete mít dobrý pocit z toho, že je v rukách potřebného a nebudete po něm pátrat? Víte, kolik Dr. Riedl za lázně zaplatil? Já prostě cítím odpovědnost za jméno, které mám po dědovi a tátovi. Chcete-li se mě na něco zeptat, uvádím na stránkách svůj mail. Mr. Proper, rád Vám své majetky převedu, ale musíte mě na nich nechat pracovat, jsem na to zvyklý.
24.06.2004 (16:46)
Milena Pospíšilová ml. milena.pospisilova@seznam.cz
Souhlasím s oběma předchozími příspěvky - otázka pana Sedláčka je opravdu nesmyslná a řekla bych, že dost hloupá.

Je to velmi jednoduchá úvaha myslet si, že vlastnit majetek, o který se nikdo 40 let pořádně nestaral, jen ve stylu Potěmkina stavěl kulisy a státní peníze mizely bůhví kam, je nějaká výhra? Mít majetek je přeci závazek, starosti, nikdy nekončící práce, ale to jaksi nikdo pořádně nevidí, nebo spíš nechce vidět.
24.06.2004 (16:29)
Mistr Proper
Na mně. Přepište to všechno na mně. Já si to zasloužím. Bydlím celkem blízko lázní a nemusel bych proto dojíždět za prací až do Šumperka. Takže jestli tuto knihu čte MUDr. Pospíšil a souhlasil by, tak se jistě domluvíme.

Nazávěr mi ale nezbývá než souhlasit s předchozím přispěvkem. Co je to za přiblblou otazku?
24.06.2004 (15:57)
Zobrazit příspěvky:
Aktualizace: 15.01.2019 (07:47)
Copyright (c) 2001 - 2018 Obec Bludov. Stránky vytvořil a spravuje Jaroslav Šimek. Validní XHTML 1.0 a CSS. Běží na Apache, PHP a mySQL. Mapa stránek. Prohlášení o přístupnosti.