Návštěvní kniha


- ochrana proti spamu
   
Zobrazit příspěvky:
Milan Klimeš ambooil@seznam.cz
Dobrý den pane Komendo. Děkuji za upozornění, ale zkoušel jsem i na @seznam.cz a taky se mi to vrátilo. Nevadí, snad si moji odpověď pan Novák přečte v Návštěvní knize, kde uveřejnil svůj dotaz.
19.09.2017 (13:52)
Josef Komenda bcbludov@seznam.cz
Pane Klimeši, nejspíš se Vám to vrací kvůli chybě v adrese, kde je panem Novákem chybně uvedeno seznaN.cz
07.09.2017 (21:59)
Milan Klimeš ambooil@seznam.cz
Vážený pane Davide Nováku z Postřelmova,
děkuji za otázku, kterou jste mi položil 6.7.2017 do Návštěvní knihy www.bludov.cz.
Nevím, jak jste seznámen s poskytováním dotací, ale moje otázka byla položena právě proto, abych se jako zastupitel (ne fotbalistů ani ochránců přírody, ale občanů Bludova), obeznámil, zda je rozpočet obce připraven na situaci v případě, že dotace MMŠT nebudou přiznány. Největší přehled o rozpočtu a jeho možnostech má starosta obce, potažmo Rada obce. Proto se na Zastupitelstvu schvalují např. rozpočtové změny. Pokud byste byl na jednání Zastupitelstva, o kterém se zmiňuje p. Balík ve svém příspěvku dne 20.7.2017, slyšel byste, že jsem na Krajském úřadě pro fotbalisty v Bludově požádal o individuální dotaci ve výši 800.000,- Kč na dostavbu šaten. Její poskytnutí bylo na poradě vedení KROL přislíbeno.

Co se týká dostavby hasičárny, ta pokud vím pokračuje podle plánu. Podpora činnosti dobrovolných hasičů je vždy jednomyslně schvalována celým Zastupitelstvem. Jsme si velmi dobře vědomi náročné práce a skvělých výsledků, kterých bludovští hasiči dosahují.
Životní prostředí, jeho ochrana a zachování pro další generace by měla být snahou nás všech. Myslím, že jsme za těch téměř 40 let existence základní organizace Českého svazu ochránců přírody něco málo pro ochranu přírody udělali. Budete–li mít zájem, rád Vás s naší činností seznámím podrobněji.
Závěrem bych chtěl říci, že Bludov a Postřelmov jsou obce velmi sobě podobné, s podobnými problémy. Leckdy se zdá, že by si Bludov mohl z Postřelmova vzít příklad a samozřejmě to platí i naopak.
Přeji Vám krásný den i zbytek léta.
PS.: Pokoušel jsem odpověď zaslat přímo na e-mailovou adresu, kterou zde uvádíte, ale bohužel se mi zpráva stále vrací.
24.08.2017 (10:51)
David Novák Badoojetady@seznan.cz
Ještě jsem zapomněl dodat, že tu nejde jen o fotbalisty, ale i hasiče ci další spolky. Jen pan Klimeš ma v popisu práce svuj zajem pred zajmem občanů respektive v zájmu dětí ktere jsou naše budoucnost.
30.07.2017 (13:43)
David Novák Badoojetady@seznan.cz
Jen mam takový pocit, že pan Klimeš s manželkou dávají přednost svým rekreačním zájmům ke kterým patří i starání se zeleň než, aby děti fotbalistů měli kde se se při sehrání všech týmů klubu měli kam všichni schovat. Což při sehrání všech tymu nelze ... viz stačí si jako lajk načíst fačr stránky vyhledat si počet dětí a fotbalistů jako celek a vzejde vam vysledek, že to je jak píše pan Balík nedostačující budova pro takto objemnou skupinu teda spolek čítající 121 členů.
Díky pane Balík, že jste oproti panu Klimesovi dokazal reagovat rychleji a jde vidět, ze vam jde o blaho obce jako takové a ne jen o brusinku a zeleň. Zacož můžou být občané rádi a tím větší škoda, že někdo jako pan Klimeš je osobou jakou v politice zastává....

Ještě jednou dekuji
30.07.2017 (13:40)
Stanislav Balík ml. balik@fss.muni.cz
Pro Davida Nováka: Obec Bludov spolu s SK Bludov intenzivně pracují na tom, aby se skutečně šílené zázemí pro fotbalisty zlepšilo a dostalo se na úroveň, kde by mělo na začátku 21. století být. Příští pátek se v době dovolených sejde zastupitelstvo na mimořádné schůzi, aby vyslovilo potřebný souhlas s novou žádostí o dotaci, v níž snad bude SK Bludov úspěšný (díky souhlasnému vyjádření obecního zastupitelstva dostane SK při hodnocení dotační žádosti větší počet bodů).
Jinak pro Vaši představu - ona rekonstrukce bude představovat cca 7,8 mil. Kč; dotace by mohla být 4,7 mil. Kč. Mohu-li si jako zastupitel vybrat, jestli se bude obec snažit ušetřit ze svého cca 5 mil. Kč, nebo jestli je bez snahy o dotaci vyplatí, budu hlasovat pro cestu dotační. Pak jsou ale situace, kdy už na dotace čekat nelze a musí obec investovat sama. Věřme, že se to teď podaří, vše vypadá, že je na dobré cestě a že se bludovští fotbalisté a jejich hosté dočkají důstojného zázemí.
20.07.2017 (19:00)
David Vybíral Badoojetady@seznan.cz
U vas doma
17.07.2017 (13:57)
eva
kde bylo těch 80 hlasovačů pro film Na samotě u lesa, když se v pátek promítal???
16.07.2017 (08:54)
David Novák badojetady@seznam.cz
Nehledně na to, že hasiči by taky potřebovali finanční podporu, pokud by dotace nevyšli. Nikde není zaručené, že to vyjde ..
09.07.2017 (10:43)
David Novák Badoojetady@seznan.cz
Můžu otazku na manžele Klimesovi?. Chci se zeptat dočetl jsem se v Bludovanu a ted nevim v jakém to bylo měsíci, ale spíš nekdy v loňském roce, kde jste se dotazoval na to zda bude fotbalový spolek z obce dotován celou částkou i v případě, kdyby klub dotace nezískal. A chci se vas jako normálního člověka a obyvatele Bludova zeptat byl by tak velky problém kdyby obec celou částku přiklepla kdyz jsou na ministerstvu školství problemy jake jsou? Protože ted sem cetl ze tento klub vychovává 80 detí o které se stara asi chápu parta trenérů. Jelikoz jsem laik , tak se ptam takto. Byl sem asi po 7 letech na fotbale Bludov - Postrelmov jelikoz odtud pochazim. A neumim si predstavit takove kvantum hracu jeste k tomu mate mužský tým a nacpat tolik hracu do takove male skatulky z roku 1950 je docela smutny pro obec.. Nerikam ze u nas je buhvi jake zazemi. Ale deti a ty tymy z Bludova delaji reklamu vyhravaji soutěže kazdy rok skoro, asi nemuzou souperit s hasiči diky tomu pomeru jak je lehke dostat se na uroven repre a vyhravat neco ve fotbale nebo v pozarnim sportu. Ale kazdopadne by se jak u nas v postrelmove i u vas v Bludove mohli chytit lidi ve vyboru za nos a vybudovat nam i vam rozumne podminky pro dalsi budovani klubu. Protože si myslim ze u vas je obec na par useku zrekonstruována skoro všude. Diky za odpoved jak pana Klimese a mozna i odpověď pana Balika. Chci jen rozumne odpovedi a zadne ze fotbalisti jsou tak ci onak spojovani s necim co k fotbalu nepatří
..děkuji Novak Postrlemov
06.07.2017 (16:19)
Milan Klimeš ambooil@seznam.cz
Nechci rozviřovat diskusi – k tomu asi NÁVŠTĚVNÍ KNIHA neslouží. Je jen s podivem, proč na dané otázky neodpovídají pracovníci obecního úřadu, kterých se daná problematika dotýká, ale odpovídají volení zastupitelé. A to ať se problém týká kulturních akcí, veřejného osvětlení nebo názvu květin sázených po Bludově. Asi tuto činnost nemají v popisu práce…
12.05.2017 (06:10)
Stanislav Balík ml. balik@fss.muni.cz
Pro Evu: Omlouvám se, byl jsem přesvědčen, že jsem inzerát na koncert viděl v Bludovanu. Byl skutečně jen na Bludnovinkách, kde jej ale vidělo cca 2000 uživatelů.
10.05.2017 (17:08)
Jiřina Klimešová jirkli@centrum.cz
Pane Balíku,i já jsem ráda, že nemusím chodit,kam nechci. Moje poznámka o počtu posluchačů byl pouze povzdech či řečnická otázka. Spíše jsem si myslela,že "se někdo ujme toho topení". Byla to pro Bludov ostuda.
10.05.2017 (11:39)
Eva
Myslím, že je p. Balík špatně informován o propagaci akcí KD. O koncertu nebyla v Bludovanu ani čárka!
09.05.2017 (20:58)
Stanislav Balík ml. balik@fss.muni.cz
Vážená paní Klimešová,
koncerty ani jiné kulturní akce už nejsou povinné. To znamená, že se jich nemusí účastnit učitelé, děti ani členové kulturní komise. Stejně tak není pro všechny občany povinná účast při kladení věnců k pomníku padlých. Kdo chce, přijde, kdo nechce, nepřijde. Někdy je účast vyšší, někdy nižší. Někdy pomůže i volba termínu – když jsme třeba zvažovali termín pro kladení věnců u příležitosti 8. května, mohli jsme se držet tradičního svátečního předvečeru – tedy neděle 7. května podvečer. Bylo by to ale uprostřed prodlouženého víkendu a řada účastníků by možná byla mimo domov. Proto jsme zvolili pondělní podvečer – a myslím, že to zafungovalo. Možná tedy byla jedna z chyb v termínu Vámi zmiňovaného koncertu – byl v sobotu uprostřed prodlouženého víkendu. S tím by se mohlo lépe pracovat, ale víc asi málokdo udělá. Propagace byla velká – koncert byl propagován v Bludovanu, dále na Bludnovinkách.
Musíme se zkrátka smířit s tím, že si lidé vybírají. Že jsou někdy unavení. Že mají jiný program. Někdo půjde na „sousedské setkání na Bludoveček“, jiný na skautskou akci, další na koncert, někdo na hasičskou soutěž, někdo zůstane doma, někdo si raději přečte pěknou knížku, někdo jde na koncert jiného typu do Šumperka. Jsem za svobodu volby rád a nechci se dožít toho, kdy nám někdo zase bude říkat, kam máme a nemáme chodit.
09.05.2017 (08:35)
Jiřina Klimešová jirkli@centrum.cz
Dobrý den,chtěla bych se vyjádřit ke koncertu,který se konal v sobotu 29.4. v Obecním klubu v Bludově.Hudba i interpretace nádherná,v tomto ohledu krásný zážitek. Jen je škoda,že přišlo velmi málo posluchačů,celkem i s pořadateli 11.A tak se ptám,vědí bludovští občané o těchto koncertech nebo je v Bludově tak málo těch,co potěší hezká hudba? A co členové kulturní komise? Co učitelé hudební výchovy? Co děti,které se učí hrát na hudební nástroje?
A ještě jedna poznámka: V klubu byla taková zima, že se kytaristce neustále rozlaďoval nástroj a ruce si musela zahřívat na svém krku,aby mohla hrát.Asi po nákladné rekonstrukci nefunguje topení...
Jiřina Klimešová
02.05.2017 (14:01)
Maruška a Mira konradovamarie@seznam.cz
Dobrý den , chtěli bychom touto cestou moc poděkovat manželům ,(spoluautor publikace Bludovská stráň ) kteří vítají návštěvníky na rozhledně Brusná . Bylo moc příjemné si popovidat a poslechnout si historii . Moc děkujeme bylo nám fajn a je tam moc krásně.Maruška a Mira
15.04.2017 (16:37)
Milan Klimeš ambooil@seznam.cz
Pro Andreu : Omlouvám se za chybně uvedený e-mail KD Bludov, vypadla mi při přepisování tečka. Správný e-mail již uvedla vedoucí KD p. Znojová : kulturni.dum@bludov.cz
16.02.2017 (21:35)
Anna Znojová - vedoucí KD kulturni.dum@bludov.cz
Paní Klimešová - ať se obrátíte na kohokoliv, dostanete stejnou odpověď, že za Obecní klub zodpovídám já. Pokud si chce někdo pronajmout prostory Obecního klubu, tak je postup následovný: je seznámen s provozním řádem, tento provozní řád je uveden ve smlouvě O pronájmu Obecního klubu, smlouvu podepíšou obě strany, poté jsou mu vydány klíče. Pokud vím, Obecní klub jste využívala na zodpovědnost paní Jánětové (této osobě byly vydány klíče a ona je s provozním řádem seznámena). Pokud máte ještě dotazy ohledně Obecního klubu, opět Vám píši, zastavte se za mnou do KD.
Paní Evo: koncerty nebyly v kostele z důvodu toho, že program koncertu musí schválit arcibiskupství. U některých umělců není možné program získat (např. vystupující pan Hutka, který s programem improvizuje), u některých program získám až na poslední chvíli. Tento rok se budu snažit vybrat vystupující takové, aby mohlo být více koncertů v kostele. Pokud máte nějaký návrh na umělce, ráda jej uvítám.
Pokud jste psala mail a nedostala jste odpověď, je možné, že nedorazil. Uvedený mail p. Klimešem je špatný. Správně je kulturni.dum@bludov.cz
16.02.2017 (15:01)
Stanislav Balík ml. balik@fss.muni.cz
Paní Klimešová, korespondenci vidět nepotřebuju - věřím Vám. Níže jsem jen psal, že může-li o tom někdo vědět, pak to bude vedoucí Kulturního domu. Nic víc. Pokud nemá řád ona, nikdo jiný jej asi nemá. Nic jako řád někdejšího Klubu důchodců totiž zjevně neexistoval (k čemu taky), řád nového Obecního klubu ještě zřejmě nevznikl. Kdyby existoval, měla by jej vedoucí KD jistě k dispozici.
16.02.2017 (08:26)
Zobrazit příspěvky:
Aktualizace: 19.09.2017 (13:52)
Copyright (c) 2001 - 2017 Obec Bludov. Stránky vytvořil a spravuje Jaroslav Šimek. Validní XHTML 1.0 a CSS. Běží na Apache, PHP a mySQL. Mapa stránek. Prohlášení o přístupnosti.