Zobrazit neaktuální hlášení

Neaktuální hlášení místního rozhlasu ze dne 20. 4. 2020

V souladu s doporučením ministerstva vnitra přistupuje místní obecní úřad s účinností od dnešního dne k následujícím organizačním opatřením:
- z důvodu maximálního omezení osobního přímého kontaktu s pracovníky úřadu bude přednostně komunikováno telefonicky, formou sms, elektronicky (email, datová schránka), případně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb
- podání lze též učinit prostřednictvím poštovní schránky na budově radnice
- osobní návštěva za účelem vyřízení úřední záležitosti je možná, nejlépe po předchozí telefonické domluvě, v těchto úředních hodinách:
Pondělí a středa od 7:30 do 12 a od 12:30 do 17 hodin.

- žádosti o vydání pytlů na plast a papír a o kódy pro systém MESOH budou přijímány telefonicky, 1x týdně, zpravidla v pondělí budou rozvezeny do poštovních schránek
Pokud po předchozí domluvě má dojít k osobní návštěvě občana na úřadě, musí být občan vybaven ochrannou rouškou, k oznámení svého příchodu využije zvonek vrátného. Před radnicí jsou občané povinni dodržovat rozestupy minimálně 2 metry. Před vstupem na úřad k vyřízení záležitosti bude občanu přeměřena tělesná teplota a ta nesmí překročit 37 stupňů Celsia. Po příchodu na úřad je občan povinen provést dezinfekci rukou. Nebude-li povaha vyřizované věci vyžadovat přítomnost v kanceláři, proběhne její vyřízení v zádveří radnice.

Smyslem těchto přijatých opatření je především ochrana zdraví občanů, včetně zaměstnanců obecního úřadu. Zvažte tedy, prosím, nutnost osobní návštěvy úřadu.

Vložil(a): Gabriela Flašarová
Zpět!
Aktualizace: 20.04.2020 (10:13)
Copyright (c) 2001 - 2019 Obec Bludov. Stránky vytvořil a spravuje Jaroslav Šimek. Validní XHTML 1.0 a CSS. Běží na Apache, PHP a mySQL. Mapa stránek. Prohlášení o přístupnosti.